- Sklep
- Dostawa
Dostawa
1.Dostawa
- Meble dostarczane są naszym tranportem.
- Dostawa mebli następuję w godzinach 6:00 - 22:00
- Kupujący musi dostosować się do godzin dostawy. W przeciwnym razie dostawa zostanie przełożona na kolejny wolny termin i czas realizacji może się wydłużyć.
- Kierowca wydaje meble do klienta z samochodu. Nie ma on obowiązku wnoszenia oraz montowania mebla (należy wykupić dodatkową usługę wnoszenia).
- UWAGA! Dostawa towaru nie obejmuje wniesienia towaru do mieszkania, należy więc zapewnić odpowiednią ilość osób do wniesienia towaru do miejsca przeznaczenia(należy wykupić dodatkową usługę wnoszenia).
- Nie obsługujemy życzeń klientów w zakresie dni i godzin dostaw.
- Kwestia pomocy przy wnoszeniu może być indywidualnie ustalona z kierowcą dostarczającym konkretne zamówienie.
- Koszty dostawy uzależione są od gabarytu mebla i podane są indywidualnie przy każdym produkcie.
2.Dostawa z wniesieniem
-
Usługa dostawy z wniesieniem (Dostawa Standard) obejmuje transport pod wskazane miejsce oraz wniesienie paczek z meblami do lokalu klienta (za drzwi wejściowe).
-
UWAGA: sklep nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości realizacji usługi wniesienia, jeżeli ciąg komunikacyjny (szerokość/wysokość drzwi wejściowych, klatki schodowej itp) uniemożliwia bezpieczne wniesienie paczek.
-
Istnieje możliwość zamówienia w firmie Zadbano odpłatnych usług dodatkowych, jak na przykład wniesienie mebli do wskazanego pomieszczenia w domu Klienta - w tym celu prosimy o kontakt bezpośrednio z firmą transportową.
-
Przy zamówieniu kilku mebli koszt dostawy naliczany jest indywidualnie.
3. REGULAMIN USŁUGI WNIESIEŃ
- W obiektach bez windy meble wnosimy tylko do 4 piętra. W budynku wyposażonym w windę, w której można przewieźć meble, nie ma ograniczenia piętra.
- Usługa dostawy z wniesieniem (Dostawa Standard) obejmuje transport pod wskazane miejsce oraz wniesienie paczek z meblami za drzwi wejściowe do wskazanego lokalu.
- Kwestie organizacyjne transportu leżą po stronie kuriera, jednak Klient musi przed dokonaniem zamówienia sprawdzić, czy dany mebel będzie mieścił się gabarytowo w drzwiach (zarówno w domu/mieszkaniu, jak i na klatce schodowej).
- Sprzedawca i kurier nie odpowiadają za brak możliwości wniesienia mebla ze względu na jego gabaryty. Jeżeli klatka schodowa jest bardzo wąska i/lub kręta w konsekwencji czego wniesienie mebla w całości nie będzie możliwe, usługa nie zostanie wykonana, a środki zostaną zwrócone.
- Po wniesieniu Klient ma obowiązek sprawdzenia, oraz weryfikacji, czy dostarczone paczki nie noszą śladów uszkodzenia.