Polski (PL)

Szukaj
Phone Zadzwoń
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Konto Konto

Dostawa

1.Dostawa

  • Meble dostarczane są naszym tranportem.
  • Dostawa mebli następuję w godzinach 6:00 - 22:00
  • Kupujący musi dostosować się do godzin dostawy. W przeciwnym razie dostawa zostanie przełożona na kolejny wolny termin i czas realizacji może się wydłużyć.
  • Kierowca wydaje meble do klienta z samochodu. Nie ma on obowiązku wnoszenia oraz montowania mebla (należy wykupić dodatkową usługę wnoszenia).
  • UWAGA! Dostawa towaru nie obejmuje wniesienia towaru do mieszkania, należy więc zapewnić odpowiednią ilość osób do wniesienia towaru do miejsca przeznaczenia(należy wykupić dodatkową usługę wnoszenia).
  • Nie obsługujemy życzeń klientów w zakresie dni i godzin dostaw.
  • Kwestia pomocy przy wnoszeniu może być indywidualnie ustalona z kierowcą dostarczającym konkretne zamówienie. 
  • Koszty dostawy uzależione są od gabarytu mebla i podane są indywidualnie przy każdym produkcie. 

2.Dostawa z wniesieniem

  • Usługa dostawy z wniesieniem (Dostawa Standard) obejmuje transport pod wskazane miejsce oraz wniesienie paczek z meblami do lokalu klienta (za drzwi wejściowe). 

  • UWAGA: sklep nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości realizacji usługi wniesienia, jeżeli ciąg komunikacyjny (szerokość/wysokość drzwi wejściowych, klatki schodowej itp) uniemożliwia bezpieczne wniesienie paczek.

  •  Istnieje możliwość zamówienia w firmie Zadbano odpłatnych usług dodatkowych, jak na przykład wniesienie mebli do wskazanego pomieszczenia w domu Klienta - w tym celu prosimy o kontakt bezpośrednio z firmą transportową.

  •  Przy zamówieniu kilku mebli koszt dostawy naliczany jest indywidualnie.

3. REGULAMIN USŁUGI WNIESIEŃ

  • W obiektach bez windy meble wnosimy tylko do 4 piętra. W budynku wyposażonym w windę, w której można przewieźć meble, nie ma ograniczenia piętra.
  • Usługa dostawy z wniesieniem (Dostawa Standard) obejmuje transport pod wskazane miejsce oraz wniesienie paczek z meblami za drzwi wejściowe do wskazanego lokalu.
  • Kwestie organizacyjne transportu leżą po stronie kuriera, jednak Klient musi przed dokonaniem zamówienia sprawdzić, czy dany mebel będzie mieścił się gabarytowo w drzwiach (zarówno w domu/mieszkaniu, jak i na klatce schodowej).
  • Sprzedawca i kurier nie odpowiadają za brak możliwości wniesienia mebla ze względu na jego gabaryty. Jeżeli klatka schodowa jest bardzo wąska i/lub kręta w konsekwencji czego wniesienie mebla w całości nie będzie możliwe, usługa nie zostanie wykonana, a środki zostaną zwrócone.
  • Po wniesieniu Klient ma obowiązek sprawdzenia, oraz weryfikacji, czy dostarczone paczki nie noszą śladów uszkodzenia.
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl