Brak produktów w koszyku.
Sklep
Zamknij
  1. Dostawa:

    Meble dostarczane naszym transportem:

    • Dostawa mebli odbywa się przy użyciu naszego transportu.
    • Godziny dostawy to 6:00 – 22:00.
    • Kupujący musi dostosować się do wybranego przedziału czasowego. W przeciwnym razie dostawa może zostać przełożona na kolejny dostępny termin, co może wpłynąć na czas realizacji zamówienia.
    • Kierowca wydaje meble klientowi z samochodu. Nie ma obowiązku wnoszenia ani montowania mebla (dodatkowa usługa wnoszenia dostępna).
    • UWAGA! Dostawa nie obejmuje wniesienia towaru do mieszkania. Należy zadbać o odpowiednią ilość osób do wniesienia towaru (dodatkowa usługa wnoszenia dostępna).
    • Kwestie dotyczące pomocy przy wnoszeniu można ustalić z kierowcą przy dostawie.
    • Koszty dostawy zależą od gabarytu mebla i są podawane indywidualnie przy każdym produkcie.
  2. Dostawa z Wniesieniem:

    Usługa dostawy z wniesieniem (Dostawa Standard) obejmuje:

    • Transport pod wskazane miejsce.
    • Wniesienie paczek z meblami do lokalu klienta (za drzwiami wejściowymi).
    • UWAGA: Sklep nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości wniesienia mebli, jeśli ciąg komunikacyjny uniemożliwia bezpieczne wniesienie paczek.
    • Istnieje możliwość zamówienia dodatkowych usług odpłatnych, takich jak wniesienie mebli do konkretnego pomieszczenia – prosimy o bezpośredni kontakt z firmą transportową.
    • Przy zamówieniu kilku mebli koszt dostawy jest naliczany indywidualnie.
    • UWAGA: Usługa wniesienia nie dotyczy szaf!
  3. Regulamin usługi wniesień:
    • W obiektach bez windy meble wnosimy do 4 piętra. W budynkach z windą nie ma ograniczeń co do piętra.
    • Usługa dostawy z wniesieniem obejmuje transport pod wskazane miejsce oraz wniesienie paczek z meblami za drzwi wejściowe do lokalu.
    • Klient musi przed zamówieniem sprawdzić, czy mebel mieści się gabarytowo w drzwiach (zarówno w domu/mieszkaniu, jak i na klatce schodowej).
    • Sprzedawca i kurier nie odpowiadają za brak możliwości wniesienia mebla ze względu na jego gabaryty.
    • Po wniesieniu, Klient zobowiązany jest sprawdzić paczki pod kątem uszkodzeń.