Brak produktów w koszyku.
Sklep
Zamknij

Składanie zamówienia

– Czy założenie konta jest konieczne do złożenia zamówienia?

Założenie konta nie jest konieczne do złożenia zamówienia. Można skorzystać z opcji „zakupy bez rejestracji”, jednak zachęcamy do złożenia konta, ponieważ wiąże się to z dodatkowymi korzyściami.

Jakie są plusy posiadania konta?

Posiadanie konta na stronie modernomeble.pl niesie za sobą wiele korzyści. Posiadając je, masz dostęp do szczegółów swoich zamówień, statusu realizacji. Masz dostęp do wszystkich promocji oraz okazji.

Czy mogę zamówić meble na adres inny niż ten przypisany do konta?

Tak, istnieje możliwość zmiany adresu dostawy podczas składania zamówienia.

Czy mogę zamawiać wiele produktów jednocześnie i modyfikować moje zamówienie?

Tak. Do momentu potwierdzenia zamówienia istnieje możliwość modyfikacji, dodanie dodatkowych produktów lub ich usunięcia.

Czy mogę anulować swoje zamówienie?

Tak, jeśli chcesz dokonać anulacji swojego zamówienia lub jego części, skontaktuj się z nami dzwoniąc na infolinie +48 7878 408 263 lub wysyłając widomość na kontakt sklep@modernomeble.pl Anulacji zamówienia można dokonać do momentu otrzymania powiadomienia o gotowości wysyłki towaru. Po tym czasie anulacja nie jest możliwa. Przysługuje natomiast ustawowe prawo do odstąpienia, ponosząc koszty transportu na zasadach wskazanych we właściwych przepisach.

– Jak mogę sprawdzić stan realizacji swojego zamówienia?

Status zamówienie możesz sprawdzić na swoim koncie założonym na modernomeble.pl lub skontaktować się bezpośrednio przez naszą infolinię +48 7878 408 263 lub wysyłając widomość na kontakt sklep@modernomeble.pl

– Od czego zależy czas realizacji?

Czas realizacji jest różny w zależności od produktu, konfiguracji oraz rodzaju zamawianego towaru. Towary znajdujące się na magazynie – poszewki, poduszki, próbki tkanin, środki czystości oraz środki konserwujące wysyłane są w ciągu 1-2 dni roboczych. Meble dostępne w zakładce „Szybka wysyłka” wysyłane są w ciągu 7 dni. Meble dostępne w standardowych kolorach i tkaninach wysyłane są do 14 dni roboczych. W przypadku zmiany kolorów, tkanin, zamówień produktów konfigurowalnych czas realizacji wydłuża się do 21 dni roboczych. Zamówienie nietypowe realizowane są do 30 dni roboczych.

– Czy mogę podzielić moje zamówienie i odebrać część produktów szybciej, a inne później?

Niestety nie ma takiej możliwości. Jeśli złożyłeś zamówienie na kilka produktów to czas realizacji jest równy najdłuższemu czasowi dostawy produktu wchodzącego w skład tegoż zamówienia. Mimo, że część produktów, które zastały zamówione dostępne jest od ręki to wysyłka towaru nastąpi dopiero po wykonaniu wszystkich elementów z zamówienia.

– Towar, który do mnie przyjechał jest uszkodzony, co mam zrobić?

Jeśli zauważyłeś uszkodzenie już w momencie dostawy – poinformuj i zgłoś ten fakt kierowcy/kurierowi, aby mógł sporządzić protokół szkody. W przypadku odbioru zamówień z paczkomatów InPost, postępuj zgodnie z informacjami na wyświetlaczu lub skontaktuj się z infolinią InPost. Pamiętaj o tym, aby na własną rękę nie odsyłać uszkodzonego towaru. Najpierw skontaktuj się z nami i ustal szczegóły ewentualnego zwrotu.

– Czy mogę odesłać uszkodzony produkt?

Jeśli towar jest uszkodzony lub wadliwy w pierwszej kolejności skontaktuj się się z nami. Poinformujemy Cię co robić dalej oraz w jaki sposób zostanie dokonana ewentualna wymiana lub zwrot.

– Czy zamówione meble posiadają instrukcję montażu?

Tak, każde zamówione u nas meble posiadają instrukcję montażu. Jeśli w dostarczonym produkcie nie ma instrukcji skontaktuj się z nami poprzez infolinię lub pisząc widomość na adres sklep@modernomeble.pl Dodatkowo część instrukcji dostępna jest na stronie internetowej modernomeble.pl/instrukcje-montazu-mebli/

– Do mojego zamówienia nie został dołączony dokument sprzedaży, co zrobić?

Dokumenty sprzedaży wysyłane są w formie elektronicznej na podany adres mailowy. Istnieje możliwość otrzymania takiego dokumentu przy dostawie na życzenie klienta. Jeśli jednak nie otrzymałeś od nas takiego dokumentu, skontaktuj się z nami telefonicznie lub pisząc wiadomość na maila.

– Czy przed zakupem istnieje możliwość zamówienia próbek tkanin?

Tak, w każdej chwili istnieje możliwość zamówienia próbek tkanin, które dostępne są na naszej stronie. Próbki dostępne są za symboliczną złotówkę, za każde 5 szt. (kolory oraz gatunki tkanin dowolnie do wyboru z naszej zakładki „Tkaniny”) plus koszt wysyłki.

 

Płatności

– Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

Możesz dokonać płatności w następujący sposób:

–> Za pobraniem – za dostarczony towar zapłacisz kurierowi lub kierowcy gotówką. Niestety w chwili obecnej nie ma możliwości płatności kartą lub blikiem przy odbiorze.

–> Płatnością internetową – korzystając z łatwych i bezpiecznych płatności online imoje, które umożliwiają płatność BLIKIEM, za pośrednictwem Apple Pay oraz Google Pay.

–> Płatność odroczoną – za pośrednictwem „imoje płace później”

–> Kartą kredytową/debetową

–> Przelewem tradycyjnym – po złożeniu zamówienia dokonaj przelewu na nasz numer konta w tytule wpisując numer zamówienia.

—> Na raty – korzystając z usługi Comfino

– Nie sfinalizowałem płatności za moje zamówienie, czy moje zamówienie od razu jest anulowane?

Złożone zamówienie widnieje w naszym serwisie przez kilka dni, jeśli po tym czasie nie zostanie dokonana płatność zostaje ono anulowane. Jeśli masz problemy z opłaceniem zamówienia, skontaktuj się z nami w celu rozwiązania problemu.

Chciałbym otrzymać fakturę VAT – w jaki sposób mogę to zrobić?

Podczas składania zamówienia poproś o fakturę VAT oraz podaj do niej dane. W razie kłopotów lub pytań skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

– Zgubiłem fakturę – co zrobić?

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w celu wystawienia duplikatu.

 

Dostawa i odbiór osobisty

– Z jakich opcji dostawy mogę skorzystać?

1. Dostawa standardowa – meble wysyłane są naszym transportem lub z pośrednictwem firm kurierskich specjalizujących się w wysyłce mebli. Meble dostarczane są na wskazany adres, pod pierwsze drzwi do budynku.

2. Dostawa z wniesieniem – meble wysyłane są naszym transportem lub z pośrednictwem firm kurierskich specjalizujących się w wysyłce mebli. Meble dostarczane są na wskazany adres i wnoszone za drzwi mieszkania.

3. Dostawa z wniesieniem i montażem – meble wysyłane są naszym transportem lub z pośrednictwem firm kurierskich specjalizujących się w wysyłce mebli. Meble dostarczane są na wskazany adres i wnoszone za drzwi mieszkania oraz montowane.

4. Odbiór osobisty

5. Paczkomat InPost – przy zamówieniach próbek tkanin

– Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?

Tak, istnieje możliwość wysyłki do niektórych krajów, w celu ustalenia szczegółów skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

– Czy mogę odebrać swoje zamówienie bezpośrednia z magazynu sklepu internetowego?

Tak istnieje taka możliwość odbioru mebla z siedziby firmy po wcześniejszym umówieniu, pod adresem Kolonia Bolesławiec-Chróścin 34, 98-430 Bolesławiec

– Czy istnieje możliwość zmiany ustalonego terminu dostawy?

Aby zmienić termin dostawy skontaktuj się z nami poprzez Biuro Obsługi Klienta lub z kurierem jeśli dostarczany towar jedzie firmą kurierską/spedycyjną. Nie ma możliwości umówienia się na konkretną godzinę lub konkretny dzień.

– Czy zostanę poinformowany, kiedy i w jakich godzinach zostaną dostarczone zamówione produkty?

Tak, dokładna informacja zależy od sposobu dostarczenia mebli. Przy dostawie naszym transportem, klient zostaje informowany minimum dzień wcześniej, określamy orientacyjne godziny dostawy. Dodatkowo na życzenie klienta istnieje możliwość kontaktu przez kierowcę dostarczającego towar godzinę przed przybyciem. Jeśli natomiast towar dostarczany jest przez firmę kurierską dostaniesz informację smsem lub e-mailem.

– Kiedy zostanę poinformowany o możliwości odbioru towaru i jak mogę to zrobić?

Niezwłocznie po wyprodukowaniu i przygotowaniu towaru na magazynie zostaniesz poinformowany o możliwości odbioru. Każde zamówienie możesz odebrać indywidualnie lub upoważnić do tego osobę trzecią.

Zwrot

– Czy mogę zwrócić moje zamówienie lub jego część?

Zamówienie internetowe możesz zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania lub odebrania towaru. Aby tego dokonać skontaktuj się z nami telefonicznie +48 787 408 263 lub mailowo sklep@modernomeble.pl. Koszt odesłania towaru ponosi kupujący. Możesz również bezpośrednio zwrócić towar do siedziby firmy Kolonia Bolesławiec-Chróścin 34, 98-430 Bolesławiec.

– Czy mogę liczyć na pomoc przy zamówieniu transportu, którym odeślę zwracany przeze mnie towar?

W przypadku zwrotów zalecamy wcześniejszy kontakt z nami w celu ustalenia szczegółów. Pomagamy w zorganizowaniu odbioru, za opłatą istnieje również możliwość odebrania towaru przez nasz transport. Zalecamy korzystanie z profesjonalnych firm kurierskich, specjalizujących się w przewozie mebli. Pamiętaj o odpowiednim przygotowaniu u spakowaniu mebla do wysyłki.

– Jak zapakować produkt, który chcę zwrócić?

Jeśli posiadasz taką możliwość zapakuj towar w oryginalne opakowanie. Gdy nie masz takiej opcji, zabezpiecz produkt w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.

– Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócony towar?

Zwrot środków będzie dokonany niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od poinformowania nas o swojej decyzji od odstąpienia od umowy.

– Jak mogę złożyć reklamację?

Reklamację produktu lub usługi należy złożyć poprzez kontakt reklamacje@modernomeble.pl W przypadku towarów pamiętaj o szczegółowym opisie oraz o dołączeniu zdjęć produktu, które w znaczący sposób ułatwią i przyśpieszą rozpatrywanie reklamacji.

– Kiedy moja reklamacja zostanie rozpatrzona?

14 dni to maksymalny czas na rozpatrzenie twojej reklamacji. W tym czasie powinieneś zostać poinformowany czy reklamacja została przyjęta lub odrzucona. O wynikach postępowania reklamacyjnego poinformujemy Cię wysyłając wiadomość e-mail lub kontaktując się telefonicznie.

Pozostałe

Co to jest newsletter?

Klienci, którzy wyrazili chęć otrzymania newslettera w formie elektronicznej na podany adres e-mail, mają możliwość śledzenia aktualnych i unikatowych promocji, nowości, ofert specjalnych oraz wydarzeń. W każdej chwili istnieje możliwość rezygnacji z otrzymywania newslettera poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Czy mogę wystawić opinię w sklepie internetowym?

Tak, każdy kupujący ma prawo podzielić się swoją opinią na temat produktu, procesu sprzedaży lub usługi. Jesteśmy otwarci na wszystkie uwagi oraz zachęcamy do składania opinii.

 

Zakupy stacjonarne w naszym Showroomie

– Ile wynosi czas realizacji?

Czas realizacji jest dokładnie taki sam jak w przypadku zakupów na naszej stronie internetowej. Istnieje jednak możliwość zakupu mebli znajdujących się na wystawie „od ręki”. Pracownicy sklepu na podstawie posiadanych informacji są w stanie oszacować przybliżony czas dostawy.

– Czy wszystkie produkty w sklepie stacjonarnym, znajdują się na stronie modernomeble.pl?

Tak, wszystkie produkty w sklepie stacjonarnym znajdują się na stronie internetowej, nie odwrotnie.

– Czy mogę zobaczyć wzorniki tkanin obiciowych?

Tak, większość wzorników jest dostępna do zobaczenia na żywo.

– Jakie są formy płatności w Showroomie?

W naszym showroomie możesz zapłacić gotówkę, kartą lub gotówką przy odbiorze zamawiając meble z dostawą.